תפריט

חווית טיפול חידוש צמיחת השיער.
עם השנים אנו מוצאים שאנשים רבים, גברים ונשים סובלים מהדלדלות השיער.

האם זאת גזרת גורל או האם ניתן לטפל בחידוש צמיחת זקיק השיער?

בעזרת טכלנוגית FUE ניתן לטפל בחידוש צמיחת זקיק השערה, לעבות את מראה השיער ולשפר את איכות זקיק השערה.

אז מדוע זקיקי השיער נחלשים?

מחזור דם תקין לקרקפת השיער שומר על שיער חזק ואיכותי. עם השנים כלי הדם מתכווצים, שינוע הדם לזקיק השיער נחלש וקיימת חוסר של מחזוריות דם לזקיק השיער.

מהי שיטת הPRP , פלסמה טרפיה ?

שיטת הPRP מאפשרת לתאים הפעילים בדם להגיע לזקיק השיער ולחזקו.
חשוב לדעת שמעל עשור הPRP, הפלסמה טרפיה, מהווה טיפול שכיח בתחום האסתטיקה הכירורגית, ורופאינו משתמשים באופן יומיומי בשיטה זו מאז שנת 2002.

אז מהי חווית הלקוח?

הלקוח מגיע לרוזס קליניק, ממלא שאלון רפואי, מקבל הסבר מפורט מהרופא המטפל על הטיפול והתוצאות הצפויות.
הרופא יבחן האם המטופל הוא מומעד מתאים ולטיפול ויבחן את האזור התורם. בהתאם לממצאיו יפרט למועמד את סדרת הטיפולים הרצויה.
לאחר מכן יצולם המטופל לתיעוד, וימרח על וקרקפת חומר אילחוש משמעותי על מנת שכמעט ולא יחוש כאב בטיפול.
כמו שנאמר, PRP הפלסמה טרפיה מבוססת על לקיחת דם ורידי מהמטופל. מבחנות הדם מועבורות למכשיר הצנטריפוגה.
מכשיר הצנטריפוגה גורם לסחרור הדם שבמבחנות. תוכנת הצנטריפוגה עובדת במשך כשלוש דקות וגורמת להפרדת תאי הדם.
תאי הדם האדומים והמשקעים הקיימים בדם שוקעים במבחנה ומשאירים בחלק העליון של המבחנה תרחיף בהיר ושקוף.
החלק העליון הינו תרחיף בו יש אוסף של תאי גזע, תאים חיסוניים אשר יעודדו את זקיק השיער לחידוש הצמיחה, ויחזקו אותו.
באמצעות מחט מאוד דקה, יזריק הרופא לאזורים בהם אנו רוצים לטפל ולעודד את זקיק השיער.

האם הטיפול כואב?

הלקוח כמעט ואינו חש בטיפול בזכות חומר האילחוש והמחט העדינה והדקה מאוד בה משתמש הרופא המטפל.
במקומות בהם היה שיער פלומתי, כמו שיער תינוק, נראה שיער חזק ואיכותי יותר.
לאחר הטיפול הלקוח חוזר לשגרה, לא רואים סימנים מיוחדים בקרקפת.

רוצה לשמוע פרטים נוספים?

הגיע הזמן לקבוע פגישה!