הפנים שלך הם כרטיס הביקור שלנו

תחום הרפואה האסתטית הולך ומתפתח ומציע כיום מגוון פתרונות רחב ועשיר. באמצעות טיפולים קצרים, פשוטים, ללא התערבות ניתוחית וללא כאב, ניתן להחיות את עור הפנים ולהעניק לו מראה מתוח, מוצק, צעיר ורענן.

פיסול האף

1 of 6

פיסול שפתיים

2 of 6

מילוי שקעי עיניים

3 of 6

עיצוב קו הלסת

4 of 6

פיסול עצמות לחיים

5 of 6

פיסול סנטר

6 of 6

אנו במרפאות רוזס קליניק מציעים לכם מגוון רחב של טיפולים אסתטיים המשלבים את קדמת הטכנולוגיה, מבוצעים בידי מיטב הרופאים בטכנולוגיות הטיפול המתקדמות בעולם ובאמצעות התכשירים האיכותיים ביותר.
במרפאות רוזס קליניק כל מטופלת או מטופל שמגיעים אלינו מקבלים את הטיפול המותאם להם באופן אישי, כי זו בדיוק ההתמחות שלנו.
שיטה ייחודית, בהתאמה אישית, למראה פנים טבעי ורענן.
נגן וידאו

לפגישת אבחון ע״י רופא ללא עלות חייגו 5862*

תמונות שוות אלף מילים

הן כבר ניסו בעצמן

[elfsight_facebook_reviews id="1"]

אזורי הטיפול

פיסול האף

פיסול שפתיים

מילוי שקעי עיניים

עיצוב קו הלסת

פיסול עצמות לחיים

פיסול סנטר

ד"ר אלכס דניאלוב

המנהל הרפואי של רשת "רוזס קליניק"

רופא שיניים

ד״ר אלכס דניאלוב

ד״ר דניאלה שבת טאוב

ד״ר שניר בר

לפגישת אבחון ע״י רופא ללא עלות חייגו 5862*

שאלות ותשובות

תהליך ההזרקה יכול להיות מלווה בתחושת לחץ וכאב מקומי. באזורים עדינים יותר (דוגמת השפתיים) נעזרים לעיתים באלחוש מקומי.

את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר במהלך הטיפול עצמו כשמדובר בטיפול באמצעות חומצה היאלורונית.

לאחר כמספר שבועות, כאשר החומצה משתלבת עם רקמות הגוף, תוכלו לראות את האפקט המלא של הטיפול.

מגוון הטיפולים השונים עם החומצה נחשבים בטוחים ומאושרים ע”י כל גורמי הבריאות הרלוונטיים. הסיכונים ותופעות הלוואי אינם שכיחים ובדרך כלל חולפים מאליהם תוך ימים ספורים. לאחר הזרקת חומצה היאלורונית תופעות לוואי אפשריות הן נפיחות קלה באזור המטופל ואדמומיות. כאב קל אפשרי אף הוא.

משך זמן ההשפעה של הטיפולים האסתטיים באמצעות חומצה היאלרונית משתנים ממטופל למטופל ובהתאם לאזור הטיפול.
כמו שאר גופנו, גם הפנים ממשיכות להתבגר ולכן תחזוקה קבועה ובמינונים מדויקים היא הדרך הטובה ביותר לשמירה על מראה פנים רענן וטבעי.

בפירוש לא, להבדיל מטיפולי יופי חיצוניים, הזרקת חומצה היאלורונית הינו טיפול זעיר-פולשני, ומבוצע באזורים צפופי עצבים ושרירי-פנים. דבר זה מצריך הבנה רפואית ולכן חשוב מאוד שהטיפול יבוצע אך ורק ע"י רופאים.

כל רופאי מרפאות רשת רוזס קליניק הוסמכו ועברו הדרכה מקיפה בשימוש בטכניקות הזרקה יעילות ובטוחות.

מרפאות רוזס קליניק

שעות פתיחה: א׳-ה׳ 9:00 - 19:30, ו׳ 09:00-13:00
ראשון לציון
היקב 10 (מרפאת מומחים)