רוזס קליניק

הסרת שיער בלייזר לנשים ולגברים

תיאור הטכנולוגיה וטיפול הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר הוא הליך שבו נעשה שימוש בקרן אור מרוכזת (לייזר) להסרת שיער לא רצוי. במהלך ההסרה של השיער, הלייזר פולט אור שנספג על ידי הפיגמנט (המלנין) בשיער. אנרגיית האור מומרת לחום, הפוגעת בשקיות שנראות כמו צינוריות (זקיקי השיער) והן אלה המייצרות את השערות – כתוצאה מכך, הטיפול מעכב את צמיחת השערות העתידיות.

חשוב לציין, למרות שתהליך זה מעכב באופן יעיל את צמיחת השיער למשך תקופות ארוכות, בדרך הוא אינו גורם להסרת שיער לצמיתות. בעקבות זאת, דרושים מספר טיפולים בכדי לבצע את ההסרה באופן אולטימטיבי, וייתכן שיהיה צורך גם בטיפולי תחזוקה.

הסיבות לטיפול

הסרת שיער בלייזר משמשת להפחתת שיער לא רצוי ולמראה אסתטי ונקי. מקומות הטיפול הנפוצים כוללים רגליים, בתי שחי, שפה עליונה, סנטר וקו הביקיני. עם זאת, ניתן לטפל בשיער לא רצוי כמעט בכל אזור, למעט העפעף והאזור סביבו.

בעבר, צבע השיער וסוג העור השפיעו על ההצלחה של הסרת השיער בלייזר, וזאת מפני שהטכנולוגיה בימינו לא הייתה קיימת. העיקרון הבסיסי הוא שפיגמנט השיער, אך לא הפיגמנט של העור, אמור לספוג את האור ועל הלייזר לפגוע בזקיק השערה בלבד תוך הימנעות מנזק לעור. לכן ניגוד בין שיער וצבע עור – שיער כהה ועור בהיר – מביא לתוצאות הטובות ביותר.

דעות עבר התבססו על כך שהסיכון לפגיעה בעור גדול יותר כאשר יש ניגודיות מועטה בין שיער וצבע עור, אך ההתקדמות בטכנולוגיית הלייזר הפכה את הסרת השיער בלייזר לאופציה איכותית וקיימת גם עבור אנשים בעלי עור כהה יותר.

רוצה לשמוע עוד? השאירי פרטים לקבלת ייעוץ חינם

עכשיו במחיר לזמן מוגבל

תמונות שוות אלף מילים

הן כבר ניסו בעצמן

Raya Feldman
Raya Feldman
קרא עוד
ממליצה בחום על מוצרי החברה. הקרמים מותאמים אישית, בעזרת שאלון התאמה ומאפשרים תוצאות מיטביות. מכשיר הי ion מאפשר ניקוי, הזנה וטיפול בעור הפניםבבית ללא צורך הקוסמטיקאית. קל לשימוש, נוח קומפקטי.
Shosh Hazan Grinberg
Shosh Hazan Grinberg
קרא עוד
מכשיר הION מככב בטיפולי היופי שלי. מגוון האפשרויות שלו מקיף את כל שגרת הטיפול והטיפוח שלי בעור הפנים- גם מבחינת המרצת העור, גם תאורת הLED שממריצה לי את הקולגן, וגם החדרה מקסימלית של קרמים וחומרי הזנה בלי לבזבז. בזמן השימוש אני גם מתפנקת על תחושת ה\"קיצי קיצי\" בפנים, לפסק זמן קטן מהחיים.
Irit Meron
Irit Meron
קרא עוד
מוצרים מושלמים לעור הפנים משאירים עור נקי נעים וזוהר, אני כבר התמכרתי
Ricky Amoyal Musafia
Ricky Amoyal Musafia
קרא עוד
מוצרים מעולים! תחושת רעננות אינסופית לפנים ❤️ ממליצה בחום רב!
Naama Zemach Einon
Naama Zemach Einon
קרא עוד
סופר מרוצה שנחשפתי למוצרים האיכותיים שלהם.קוסמטיקה בהתאמה אישית זה ה-דבר!
ניצן זך
ניצן זך
קרא עוד
מוצרים מעולים חווית התנסות טובה דרך מעולה לבחון את עור הפנים באתר ולהתאים קרם נכון עבורי
July Zק
July Zק
קרא עוד
הזמנתי מהם כבר כמה פעמים, מאוד אוהבת וממליצה בחום. המכשיר הביתי שלהם מעולה, רואים תוצאות. אני רואה שיפור ניכר בצוואר ועור הפנים שלי נראה מטופח בריא ומתוח.
shirly Ako
shirly Ako
קרא עוד
פעם ראשונה שאני מזמינה, המשלוח הגיע מהר עם מכתב אישי שכיף לקבל, אני ממש נהנת מהמכשיר - ומרגישה שהוא ממש עוזר להחדיר את הקרם והבוסטר...
הקודם
הבא

כיצד להתכונן לפני הטיפול הראשון?

ובכן, אנו ברוזס קליניק בעלי ניסיון וידע רב בתחום הסרת השיער ולכן אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ שבה תוכלו לפגוש את הצוות המקצועי, להבין כיצד תוכנית הטיפולים תראה למשך התקופה הקרובה, מהי התדירות שלהם וכיצד ייראו התוצאות הסופיות.

הטיפול עצמו ייעשה אך ורק על ידי עור מגולח (קבלת תוצאות איכותיות), ובמקרה והעור עבר מריטה של השיער באמצעות שעווה או פינצטה, יהיה עליכם להמתין במשך תקופת צינון קצרה בכדי שתוכלו להתחיל את סדרת הטיפולים.

במהלך הטיפולים, המטפל ימרח ישלב קור/קירור בכדי לקרר את האזור בו מתבצעת הסרת השיער וכמובן לרכז את קרני הלייזר למיקום הספציפי.

במהלך הטיפול אתם עלולים להרגיש באזור תחושת חום, כאב או עקצוץ אך מדובר על תחושות טבעיות לחלוטין במרבית המקרים הן נעלמות בתוך מספר שעות ספורות.

למה כדאי לצפות בעת סדרת הטיפולים?

הסרת שיער בלייזר בדרך כלל דורשת סדרה של מספר טיפולים. המרווח בין הטיפולים ישתנה בהתאם למיקום, לטיפול ולאופי המטופל. באזורים שבהם השיער צומח במהירות, כמו השפה העליונה, טיפול נוסף יתבצע בעוד ארבעה עד שמונה שבועות.

רוצה לשמוע עוד? השאירי פרטים לקבלת ייעוץ חינם

עכשיו במחיר לזמן מוגבל

ממה יש להימנע לפני ולאחר הטיפול?

הסרת שיער בלייזר בדרך כלל דורשת סדרה של מספר טיפולים. המרווח בין הטיפולים ישתנה בהתאם למיקום, לטיפול ולאופי המטופל. באזורים שבהם השיער צומח במהירות, כמו השפה העליונה, טיפול נוסף יתבצע בעוד ארבעה עד שמונה שבועות.

3

מדללי דם – במידה ואתם צורכים תרופות עבור דילול הדם, רצוי להיוועץ עם הרופא המטפל בנוגע להמלצתו לפני תחילת הטיפול. ייתכן ויהיה עליכם להפסיק את צריכת התרופות למשך זמן מסוים.

2

הימנעות משיטות נוספות להסרת שיער – מריטת השיער באמצעות שעווה, חוט או פינצטה אינה מומלצת לאחר הטיפול וכמו כן גם 4 שבועות לפני הטיפול.

1

הימנעו מחשיפה לשמש – חשוב מאוד להימנע מחשיפה לשמש ולהשתמש בקרם הגנה במשך 24 השעות הראשונות לאחר הטיפול.

רוצה לשמוע עוד? השאירי פרטים לקבלת ייעוץ חינם

עכשיו במחיר לזמן מוגבל

שאלות ותשובות

הטיפולים נעשים במרווחים של חודש עד חודשיים בהתאם אזור הטיפול.

מטרת ההמתנה היא על מנת שהשיער יעבור את מחזור גדילת השערה המלא ויהיה מוכן לטיפול נוסף.

כשבועיים לאחר הטיפול מתחיל תהליך הנשירה של כל השערות שעברו טיפול כולל אלו שלא סיימו לצמוח לחלוטין. אזור הגוף נותר כמעט חלק עד לטיפול הבא.

בין טיפול לטיפול השיער נעשה חלש יותר, דק יותר ועדין יותר.

לא, למכשיר יש מערכת קירור מובנת שמונעת וממזערת כאבים או נזקים במהלך הטיפול, וההרגשה היא תחושת חום ועקצוצים קלים.

לא, המכשיר עומד בתקן המחמיר של הfda האמריקאי והישראלי  וההליך מבוצע על ידי טכנאים מוסמכים.

כן.

כמות הטיפולים הדרושים משתנה מאדם לאדם ותלויה במשתנים כמו גיל, גוון עור ושערה, אזור הטיפול.

החשיפה לשמש אינה מומלצת בשבועיים הראשונים שלאחר הטיפול ויש להימנע מחשיפה אליה כלל האפשר.

התהליך מעכב באופן יעיל את צמיחת השיער למשך תקופות ארוכות, בדרך הוא אינו גורם להסרת שיער לצמיתות. בעקבות זאת, דרושים מספר טיפולים בכדי לבצע את ההסרה באופן אולטימטיבי, וייתכן שיהיה צורך גם בטיפולי תחזוקה.

אנו ברוזס קליניק מבצעים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר להסרת שיער בלייזר, ובתוך זמן קצר (החל מהטיפול הראשון) תוכלו ליהנות ממראה אסתטי ונטול שיערות. צרו עמנו קשר עוד היום ובואו להתרשם מרשת מרפאות מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום הסרת השיער.

רוצה לשמוע עוד? השאירי פרטים לקבלת ייעוץ חינם

עכשיו במחיר לזמן מוגבל

Image Newletter

REGISTER

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

דילוג לתוכן